[ LUGOS ] tezave-qmail

GM creative at amis.net
Thu Nov 16 20:20:22 CET 2000

Pozdrav,
tistih userjev, ki so zahtevani. Govorim na pamet, ker je tudi mene to nekoc
zajeb****o  :-)

vsi userji so prav narejeni pa uid in gid ...
ce stvar pozenem tako : /var/qmail/rc    potem deluje brez napak
ce pa stvar pozenem z /etc/rc.d/init.d/qmail.start pa je vse narobe in dobim
ta multilog error

multilog: fatal: unable to lock directory /var/log/qmail/qmail-smtpd: access
denied
multilog: fatal: unable to lock directory /var/log/qmail/qmail-send: access
denied

tko da res ne vem kaj bi to bilo ....
tko da nisem na cistem s tem ...  opazil sem da je skor "vsak" imel ta
problem ce je stvar instal. na nacin kot ga opisuje How-To...
Sem poiskal po mailing listah za odgovore in jih nisem nasel ;(

a je kdo kje  ki bi mi lahko pomagal ?

hvala

GM