[LUGOS-BLA] 24th Chaos Communication Congress, Berlin

Iztok Kham pajek at pajcevina.net
Thu Dec 6 11:13:49 CET 2007

Ales Casar pravi:

> Izgleda sicer zanimivo, ampak preden karkoli bolj konkretnega recem,
> bi moral kaj vec o tem zvedeti. Predvsem to, kje in kako se bo spalo
> ter za kaksen denar. In kako bo s hrano? Ce je ze kdo bil na podobnem
> dogodku, bi prav prisel kak opis, kako tole vse skupaj izgleda v praksi.

Hm, jaz sem bil tam pred tremi leti in je bilo zanimivo. S kolegom sva
spala v nekem hostlu, nekaj km stran in se vozila s podzemno. Mislim, da
sva plačala za hostel kakih 100 EUR/osebo za 4 dni.
Takrat je še EasyJet letel Ljubljana - Berlin in je bila karta okoli 80 EUR.

Je pa dogodek dobro organiziran in ima zanimiva predavanja. Ljudi je pa
ogromno.

-- Iztok