[LUGOS-BLA] 24th Chaos Communication Congress, Berlin

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed Dec 5 20:22:38 CET 2007

On Tue, 4 Dec 2007, Miha Tomšič wrote:

> Be se še kdo pridružil odpravici v Berlin na:

Izgleda sicer zanimivo, ampak preden karkoli bolj konkretnega recem, bi
moral kaj vec o tem zvedeti. Predvsem to, kje in kako se bo spalo ter za
kaksen denar. In kako bo s hrano? Ce je ze kdo bil na podobnem dogodku, bi
prav prisel kak opis, kako tole vse skupaj izgleda v praksi.

> Letalski prevozi niso ravno poceni. 330Eur s Čehi z Brnika ali 270Eur
> iz Celovca.
> Mogoče se spravimo na vlak.

V zacetku leta sem sel z vlakom v Hamburg in nazaj, kar je prakticno enako
kot iti v Berlin. Povratna karta me je stala cca 170 EUR. Ce bi nas
potovalo vec skupaj, bi vsi naslednji placali samo priblizno polovico te
cene. Pot v eno smer traja celi dan od jutra do vecera. Mozne so tudi
variante z vlakom cez noc, ampak spalniki niso ravno poceni (ce se prav
spomnim takratnega poizvedovanja cca +60 EUR na noc in ni popustov za vec
ljudi) in potem nic ne vidis po poti. No, ja, v obdobju najkrajsih dni v
letu je tudi "cez dan" veliko teme. Jaz sem s svojo odlocitvijo, da grem z
vlakom, bil zelo zadovoljen in se sedaj menim, da je bila prava. Je pa
res, da so letalske zveze s Hamburgom nekoliko slabse kot z Berlinom. In
ce ti med potovanjem pride kaksen posebej hud orkan (jaz sem takrat na
sreco nekaj ur pred njim uspesno pobegnil iz Nemcije), zeleznice nekoliko
dlje casa ne obratujejo. Ampak razen taksnega redkega orkana so prakticno
v vseh drugih pogojih vlaki bolj zanesljivi od letal.

> Načeloma bi šli 26.12. in se vračali 3.1.

Kaj bi poceli tiste tri dni od 31. 12. do 2. 1.? V Berlinu je sicer
ogromno stvari za pogledati, ampak cas ni ravno idealen: mrzlo, kratki
dnevi, prazniki (marsikaj zaprto, ne obratuje), guzva (novo leto), mogoce
celo sneg ali led.

> P.S. Ja, vem, da smo pozni

To pa res.

Lep pozdrav,
 		Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/