[LUGOS-BLA] 24th Chaos Communication Congress, Berlin

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Thu Dec 6 11:59:46 CET 2007

Hojla!

On Dec 5, 2007 8:22 PM, Ales Casar <casar at uni-mb.si> wrote:
> Izgleda sicer zanimivo, ampak preden karkoli bolj konkretnega recem, bi
> moral kaj vec o tem zvedeti. Predvsem to, kje in kako se bo spalo ter za
> kaksen denar. In kako bo s hrano? Ce je ze kdo bil na podobnem dogodku, bi
> prav prisel kak opis, kako tole vse skupaj izgleda v praksi.

Kot je že Iztok povedal so ti dogodki super organizirani, polni dobrih
in zanimivih predavanj, ogromno zanimivega folka, ki dela cutting edge
stvari.

Spanje si bomo načeloma organizirali v hostlu, čeprav so vsi hostli
31.12. že polni. Hrana je stvar navdiha in samoorganizacije. Na CCC-ju
je neka "menza", kjer se da dobiti kaj toplega za pod zob.

> V zacetku leta sem sel z vlakom v Hamburg in nazaj, kar je prakticno enako
> kot iti v Berlin. Povratna karta me je stala cca 170 EUR. Ce bi nas
> potovalo vec skupaj, bi vsi naslednji placali samo priblizno polovico te
> cene.

No, vlak je opcija.

> Kaj bi poceli tiste tri dni od 31. 12. do 2. 1.? V Berlinu je sicer
> ogromno stvari za pogledati, ampak cas ni ravno idealen: mrzlo, kratki
> dnevi, prazniki (marsikaj zaprto, ne obratuje), guzva (novo leto), mogoce
> celo sneg ali led.

V Berlinu se da videti marsikaj hkrati pa je Berlin znan po nočnem
življenju, tako da se za vsakogar nekaj najde. Gor se gremo predvsem
odpočiti, videti in slišati kaj novega, družiti se z giki in negiki,
uživati zimsko idilo, proslavljati novo leto, doživeti Berlin itd...

Srečno, M.