[LUGOS-BLA] Tiskalnik

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Sep 28 21:23:09 CEST 2006

Miha,

kakšne brotherje si poglej - dobil boš precej hitre in relativno
kvalitetne tiskalnike. Brother ima to možnost, da lahko menjaš ločeno
toner (kartuše so menda pri onih mokrih bratih) in osvetljevalno enoto -
nedaleč od Hermesa (malo višje na isti ulici) dobiš tudi kvaliteten
refill.  Nestandardnih laserjev pa po moje ni več, razen kakšnega
epsona, kake multifunkcijske naprave ali kake stare šare na Bolhi.
Generalno glej le, da bo imel čim višji PCL (5, 6) in da ti bo "pasal" v
vrata. Drugo te itaq ne briga. Izbiraj pa raje po ceni izpisanega lista
in upoštevaj pri tem toner, osv. enoto, ceno 500 listov, koristen
podatek je tudi MTBF ali kaj podobnega. Poišči te podatke in se odloči
šele potem.

Svojega Brotherja HL-1240 (čb, 12 ppm, 600x600dpi) sem tako lahko
priklopil tudi npr. kot HP Laserjet IIP z 2Mb RAM 300x300dpi in še kot
nekaj drugih podobnih HPjevih modelov. Cena izpisanega lista je bila ob
času nabave (leta 2000) okoli 4 SIT, amortiziral se je že dvakrat in
trenutno ni v uporabi - izpisal sem 63000 strani, porabil tri tonerje in
malo četrtega (eden je za 20000 strani), trajal pa je šest let.
Uporabljal pa ga nisem sam, izpisovala je cela familija. Lahko ga celo
popravim, samo boben (osvetljevalno enoto) rabim.

LP, Jože