[LUGOS-BLA] Tiskalnik

Fredi Najzar fredi.najzar at siol.net
Thu Sep 28 21:10:49 CEST 2006

Miha Tomšič pravi:
> Hojla!
>
> A zna kdo svetovati kakšen spodoben tiskalnik za Linux. Iščem laserca
> za domačo rabo - recimo 1000 listov na mesec. Pa da je dost
> standarden, da se da dobit generične kartuše.
>
> Mal sem gledal HP-je pa pol berem na linuxprinting.org, kakšne vse
> probleme imajo... Težko je vztrajati na obronkih ;)
>
> Hvala in srečno, Miha

Jaz mam zdaj že eno leto Samsunga CLP-550n (barvnega preko mreže) in
dela odlično. Pozna PS, tako ta tiskanje ni problem, tudi duplex in
izbira raznih funkcij dela BP. Sem zelo zadovoljen z njim. Prve polnitve
še nisem izpraznil, mi pa v trgovini pravijo, da se že dobijo tudi
poceni kartuše.

--
  Fredi Najzar <fredi.najzar at siol.net>
  http://mekotnjak.vreme-si.net/