[LUGOS-BLA] Tiskalnik

Gasper Koren skrat at owca.info
Fri Sep 29 13:16:25 CEST 2006

On Thu, 2006-09-28 at 20:44 +0200, Miha Tomšič wrote:
> Hojla!
>
> A zna kdo svetovati kakšen spodoben tiskalnik za Linux. Iščem laserca
> za domačo rabo - recimo 1000 listov na mesec. Pa da je dost
> standarden, da se da dobit generične kartuše.
>
> Mal sem gledal HP-je pa pol berem na linuxprinting.org, kakšne vse
> probleme imajo... Težko je vztrajati na obronkih ;)

Jaz imam HP-1020 ze kaksno leto in mi dela povsem solidno. Racunalnik na
kateri je tiskalnik priklopljen poganja Ubuntu, ostale racunalnike po
stanovanju, ki obcasno printajo na ta printer pa poganja Ubuntu oz.
Debian.

Primerni driverji so foo2zjs [http://foo2zjs.rkkda.com/].

Malo denarja, solidna muzika.

G.