[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] vmware

polz polz at aufbix.org
Mon Sep 18 23:09:50 CEST 2006

No, da se jaz ugriznem v tole vabo, GRIZ, GRIZ!

On Monday 18 September 2006 08:20, Blaz Podrzaj wrote:

> Aroganten? Daj prosim razloži mi tole besedo, ker enostavno ne vem kako bi
> jo spravil v kontekst mojih postov!
Sporni izrazi so prepisani s caps lock:

OPA KOLEGA, kaj je zate end-user? Zame je end-user nekdo, ki uporablja
zaključen nabor uporabniških vmesnikov (programov) za svoje "delo". Ti se
greš pa prevajanje kernela in modulov kar sigurno ne spada pod end-user
opravila. Ta zadeva zahteva VSAJ branje že omenjenih dokumentov
(README/CHANGELOG/INSTALL) in POZNAVANJE USTROJA LINUX KERNELA ter jasno
osnovno poznavanje programerskih metod in postopkov. Ti TEGA očitno ŠE
NE VEŠ in S TAKIM PRISTOPOM verjetno še DOLGO NE BOŠ vedel.

Najprej si človeka, s katerim prvič komuniciraš, z "OPA KOLEGA" spravil na
svoj nivo. Niti ga ne poznaš, ne veš, če ni mogoče UeberGenij, ki se slučajno
prvič sooča z nekim problemom, pa si ga že zbil vsaj na svoj nivo, brez
vsakršne spoštljivosti.

Nadaljuješ s preprosto neresnično, strašljivo izjavo. Vsak, ki hoče prevesti
modul, naj bi poznal ustroj linux kernela ? Z vsemi podsistemi, schedulerji
in podobnim ? Čemu ??!? Zakaj bi hotel neukega prestrašiti s takšno izjavo ?

Svoje zabijanje končaš z izjavo, v kateri namiguješ, da bo človek obsojen na
večno neznanje, saj njegov pristop k reševanju problemov vnaprej izključuje
kakršno koli možnost učenja.

Ja, Blayo, aroganten si.

> Kaj misliš s tem "pomagaj kot človek"? Naj mu prodam en šleper kruha, ker
> on je lačen... al nej ga naučim kako se pšenico vzgoji?
Lahko mu opišeš rešitev skupaj z razlago ozadja. Lahko mu tudi namečeš par
linkov. Vsekakor pa se človek iz tvojih mailov ne bo naučil "gojiti pšenice".
Prej bo odreagiral na tvoj čustveni odnos do njega in pobegnil pred vsem, kar
ima najmanjšo vezo z linuxom. Če še nisi opazil, večina ljudi bolj gleda na
to, kako se jim nekaj govori, kot kaj se jim govori. Le, če stvari poveš na
pravi način, te bodo poslušali. Če jih napadaš, se utegnejo samo odzvati na
napad, nauk pa preslišati.

> Kar naj bodo moteči! Raje 3x na leto sprožim takle thread kot pa da 5
> ljudi 100x joka vsakič zaradi podobnih problemov.
Ni se še zgodilo, da bi tule kdo po 20x jokal zaradi istega problema. Poleg
tega običajno po nekaj poizkusih (pogosto celo 1.) brez odgovora ljudje
odnehajo.

Takile threadi se sicer ne začnejo 3x/leto, ampak to predvsem zato, ker
izkušenejši (od začetnikov) tvojo aroganco raje ignoriramo, kot da bi
začenjali flame ware vsakič, ko koga "nahruliš".

> Danes prevaja modul za
> vmware in ima problem, jutri bo prevajal modul za also in bo spet jok,
> pojutrišnjim za nevemkwazespet, potem bo naredil upgrade na novo verzijo
> distribucije in spet mu nič ne bo jasno, ker konfiguracija ne bo več v
> /etc ampak v /etc/dumbass , vse skupaj pa je povezano in jasno terja samo
> eno obrazložitev.
Ali pa bo mogoče po 3. poizkusu opazil nek vzorec in stvari dojel. Še vedno
bolje, kot da reče "Ah, jebeš ti tale jajca, rajš dam 100 jurjev za Windows,
pa bodo po telefonu vsaj prijazni. Pa še vmware bo takoj delal."

> To je isto kot sklanjanje... imaš par pravil in potem
> sklanjaš po teh pravilih ne pa da se učiš sklanjanja vsakega samostalnika
> posebej, na koncu si star 100 let in znaš skalnjat 10k samostanikov... no
> potem se pa lahko začneš učit sklanjat še pridevnike...
Ja, če bo otrok narobe sklanjal besedo, pa je najbolje, da ga dobro kresneš po
glavi s Toporišičevo slovnico. Le tako se bo česa naučil !