[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] vmware

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Sep 19 09:05:05 CEST 2006

On Mon, 18 Sep 2006, polz wrote:

> Najprej si človeka, s katerim prvič komuniciraš, z "OPA KOLEGA" spravil na
> svoj nivo. Niti ga ne poznaš, ne veš, če ni mogoče UeberGenij, ki se slučajno
> prvič sooča z nekim problemom, pa si ga že zbil vsaj na svoj nivo, brez
> vsakršne spoštljivosti.

Kolega je nekdo, ki s tabo delo zanimanje do nečesa...

Od kod ti ideja da prvič komuniciram z njim? Na podlagi česa si to
določil? Prosim zloži si dol digest za par mesecev nazaj pa ti bo vse
jasno in tudi moja reakcija ti bo.

> Nadaljuješ s preprosto neresnično, strašljivo izjavo. Vsak, ki hoče prevesti
> modul, naj bi poznal ustroj linux kernela ? Z vsemi podsistemi, schedulerji
> in podobnim ? Čemu ??!? Zakaj bi hotel neukega prestrašiti s takšno izjavo ?

Polž ne palamudi! Zelo strašljiva izjava? (saj vem da se zdajle na vsa
usta režiš ko tole prebiraš;) Moje mnenje je, da bi moral
vedeti vsaj kako se kernel povezuje s samim sistemom. Napisel sem tudi
kaj bi pa nujno moral naredit (prebrati dokumente README/INSTALL/CHANGELOG
- kateri ne vsebujejo teorije o kvantnih delcih). Ti si zgleda tudi prvič
prevajal kernel ne da bi vsaj README prebral? Dejstvo je tudi, da je
dandanes Linux end-user zasut z raznimi apdejterji, ki naj bi vse
postorile namesto njega (namestile kernel, module, popravile boot loader
in podobno...).

> Svoje zabijanje končaš z izjavo, v kateri namiguješ, da bo človek obsojen na
> večno neznanje, saj njegov pristop k reševanju problemov vnaprej izključuje
> kakršno koli možnost učenja.

> Ja, Blayo, aroganten si.

Yes yes ;)

Polž, najprej preberi kompleten thread, ker glede na zgoraj napisano tega
nisi naredil.

> Lahko mu opišeš rešitev skupaj z razlago ozadja. Lahko mu tudi namečeš par
> linkov. Vsekakor pa se človek iz tvojih mailov ne bo naučil "gojiti pšenice".
> Prej bo odreagiral na tvoj čustveni odnos do njega in pobegnil pred vsem, kar
> ima najmanjšo vezo z linuxom. Če še nisi opazil, večina ljudi bolj gleda na
> to, kako se jim nekaj govori, kot kaj se jim govori. Le, če stvari poveš na
> pravi način, te bodo poslušali. Če jih napadaš, se utegnejo samo odzvati na
> napad, nauk pa preslišati.

No Polž, ker nisi prebral, bom še enkrat citiral kar sem mu napisal. Glede
na moje minulo komuniciranje z njim (postavljal je streaming server, VoIP
server...), sem smatral, da bi mu tole:

 To pa ni problem kernela! Jaz imam 2.6.15 in sem skompajlal zadevo BP. Ti
 ali nimaš instaliranega c++ prevajalnika ali pa je verzija 4.1 tvojega
 prevajalnika "preveč nova". Instaliraj c++ prevajalnik, če še ne gre pa
 si inštaliraj verzijo 3.2 in zamenjaj default prevajalnik (alternatives).

...bolj koristilo kot odgovor v stilu:

 cat x|tr -s '[:blank:]' ':'|cut -d: -f3|sed 's/dumb/ass/g'>y

...ker bi on v tem primeru enostavno naredil copy/pate, naslednjič bi
mogel pa ass zamenjati nazaj v dumb pa spet ne bi šlo...

> Ni se še zgodilo, da bi tule kdo po 20x jokal zaradi istega problema. Poleg

O ja pa so! Za podobne probleme so vsakič znova pričakovali copy/paste
solution. In zadeva se je stopnjevala. Na koncu je nekdo postavljal že kar
fail-over cluster in še vedno ni vedel kako se vklopi nek servis ob
boot-u. Zakaj? Zato ker je vedno pričakoval copy/paste varianto odgovora
in ga skoraj vedno tudi dobil.

> tega običajno po nekaj poizkusih (pogosto celo 1.) brez odgovora ljudje
> odnehajo.

Sej to je narobe! Človeku raje kot da ga užališ ne napišeš nič, čeprav
vidiš da ima napačen pristop k reševanju problemov.

> Takile threadi se sicer ne začnejo 3x/leto, ampak to predvsem zato, ker
> izkušenejši (od začetnikov) tvojo aroganco raje ignoriramo, kot da bi
> začenjali flame ware vsakič, ko koga "nahruliš".

Aha.

> Ali pa bo mogoče po 3. poizkusu opazil nek vzorec in stvari dojel. Še vedno
> bolje, kot da reče "Ah, jebeš ti tale jajca, rajš dam 100 jurjev za Windows,
> pa bodo po telefonu vsaj prijazni. Pa še vmware bo takoj delal."

Človek ne rabi vzorca, je jasno povedal, on je end-user in rabi copy/paste
rešitev. To pa je napisal šele v zadnjem čustvenem izlivu.

Lej Polž, najprej si zloži dol za par mesecev še bolje kar za celo leto
digest-ov, pozorno preberi daljše threade v katerih se oglasim, ugotovi
kateri po vrsti se oglasim, naredi back-track postov človeka, ki naj bi ga
brez usmiljenja in kar na lepem (jaz) nahrulil, potem se pa oglasi.

> Ja, če bo otrok narobe sklanjal besedo, pa je najbolje, da ga dobro kresneš po
> glavi s Toporišičevo slovnico. Le tako se bo česa naučil !

Dej Polž no. Še enkrat, napisal sem mu s čim lahko poveže svoj problem in
tako pride do rešitve. Kot sem že napisal, glede na njegove prejšnje poste
sem sklepal, da mu bo to v večjo pomoč kot copy/paste solution pa mu ni bilo.

In tako sem ga spregledal - grešnega kozla ;)

lp,B