[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] vmware

Blaz Podrzaj b at thz.net
Mon Sep 18 08:20:59 CEST 2006

On Fri, 15 Sep 2006, Miha Tomšič wrote:

> Blayo, nehaj biti tako prekleto aroganten!

Aroganten? Daj prosim razloži mi tole besedo, ker enostavno ne vem kako bi
jo spravil v kontekst mojih postov!

> Tvoji maili so moteči! Če ne moreš pomagati kot človek, bodi raje
> tiho! Če boš tiho, bo sicer škoda, ker marsikaj veš, ampak tvojega
> načina podajanja znanja pa ne bomo pogrešali :P

Kaj misliš s tem "pomagaj kot človek"? Naj mu prodam en šleper kruha, ker
on je lačen... al nej ga naučim kako se pšenico vzgoji?

Kar naj bodo moteči! Raje 3x na leto sprožim takle thread kot pa da 5
ljudi 100x joka vsakič zaradi podobnih problemov. Danes prevaja modul za
vmware in ima problem, jutri bo prevajal modul za also in bo spet jok,
pojutrišnjim za nevemkwazespet, potem bo naredil upgrade na novo verzijo
distribucije in spet mu nič ne bo jasno, ker konfiguracija ne bo več v
/etc ampak v /etc/dumbass , vse skupaj pa je povezano in jasno terja samo
eno obrazložitev. To je isto kot sklanjanje... imaš par pravil in potem
sklanjaš po teh pravilih ne pa da se učiš sklanjanja vsakega samostalnika
posebej, na koncu si star 100 let in znaš skalnjat 10k samostanikov... no
potem se pa lahko začneš učit sklanjat še pridevnike...

lp,B