[LUGOS-BLA] Zakonodaja na temo SPAMa

Ales kavka14 at gmail.com
Sat Dec 9 07:48:12 CET 2006

Pred kratkim sem na službeni e-mail naslov s strani lokalne agencije za
spodbujanje gostpodarstva prejel komercialni e-mail v smislu, da neka
gospa (s.p.) ponuja računovodske storitve. Saj to ne bi bilo nič
čudnega, če bi se na ta njihov seznam prijavili. Sami so nas dodali in
nam kulturno pošiljali obvestila z raznimi razpisih, državnih aktivnosti
v gostpodarstvi,... S tem mailom pa so izrabili ta seznam in ga
definitivno uporabili za komercialne namene.

Preden jim odgovorim me zanima kako je z zakonodajo v SLO, EU? A se je s
tem morda kdo srečal? :)

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)