Re: [LUGOS-BLA] vračilo za ms licenco

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Sat Dec 9 00:39:46 CET 2006

On Friday, December 8, 2006, 22:27:00, Jure Pečar wrote:

> Kupil sem HP prenosnik, kjer so me odpravili z (celo verjetnim) dejstvom,
> da bi, ker sem hotel FreeDOS, dobava trajala dlje in bil končni račun
> dražji, ker naj bi bil FreeDOS namenjen bolj za azijske trge (wtf?).

Vsaj pri namiznih HP računalnikih ne bi smelo biti problema s FreeDOSom, ker
smo jih že kar precej nabavili, je pa res, da prenosnikov ne preprodamo
toliko (in so zaenkrat še vse stranke želele prenosnik z Windowsi).

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

You cannot successfully determine beforehand which side of the bread to butter.
       -- Law of the Perversity of Nature