[LUGOS-BLA] Diskovna nesreča

Marko Cuk cuk at cuk.nu
Mon Nov 28 21:26:51 CET 2005


Ma dejte no ze nehat, kot da se gre za miljon tolarjev vreden kos...

Standardna RMA procedura, vi pa, kot da je zlat...



Joze Klepec wrote:

> Nejc Skoberne pravi:
>
>>> Poleg modela in serijske je fino imeti še revision in firmware :)
>>>
>>>
>>> Kolikor sem do sedaj gledal, je edina šansa, da dobiš disk iz istega 
>>> batcha
>>> (serije), kar je zelo malo verjetno, da ti uspe.
>>
>>
>> Aha. Še te podatke imam:
>>
>> Code: YAR41BW0
>> SN: Y43D2F8E
>>
>> Kakorkoli. Disk je verjetno še v garanciji. Kakšne imam šanse, da jo 
>> uveljavim?
>>
> Relativne - glede na branost blaja :)
>
> V glavnem, poišči račun in glej, da je štempljan in oh in sploh požegnan.
>
> V garancijski dobi se to sploh sicer ne sme zgoditi. To je pri taki 
> uporabi pač normalna uporaba - stoj na tem stališču in se ne premakni 
> niti za milimeter.  Če napake v nekem roku (mislim, da v 45 dneh) ne 
> morejo odpraviti, lahko zahtevaš tudi enakovreden nadomestni izdelek.
>
> Pozdrav,
>
> Jože
>
>
>

-- 
NetInet d.o.o. http://www.NetInet.si
Private: http://cuk.nu
MountainBikeSlovenia team: http://mtb.si
Slovenian FreeBSD mirror admin http://www2.si.freebsd.org

 



More information about the lugos-bla mailing list