[LUGOS-BLA] Diskovna nesreča

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Nov 28 21:22:57 CET 2005

Nejc Skoberne pravi:

> Aha. Še te podatke imam:
>
> Code: YAR41BW0
> SN: Y43D2F8E
>
> Kakorkoli. Disk je verjetno še v garanciji. Kakšne imam šanse, da jo
> uveljavim?

Relativne - glede na branost blaja :)

V glavnem, poišči račun in glej, da je štempljan in oh in sploh požegnan.

V garancijski dobi se to sploh sicer ne sme zgoditi. To je pri taki
uporabi pač normalna uporaba - stoj na tem stališču in se ne premakni
niti za milimeter.  Če napake v nekem roku (mislim, da v 45 dneh) ne
morejo odpraviti, lahko zahtevaš tudi enakovreden nadomestni izdelek.

Pozdrav,

Jože

--
Fire yourself into the Internet with Firefox!
Open your documents with Openoffice.org!