[LUGOS-BLA] Diskovna nesreča

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Nov 28 23:05:12 CET 2005

Marko Cuk pravi:
> Ma dejte no ze nehat, kot da se gre za miljon tolarjev vreden kos...
>
> Standardna RMA procedura, vi pa, kot da je zlat...

Disk ne, podatki pa včasih.

Ughh..., kako sem zasovražil onega serviserja, ki mi je  preformatiral
HDD zaradi skreširanih winsow. Sem tudi bil vsaj malo serviserja in vem
kako je, če imaš fan club med strankami. Fino za šefa!

lp,

Jože

--
Fire yourself into the Internet with Firefox!
Open your documents with Openoffice.org!