[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] kako matične plošče mapirajo pomnilniške slote?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat May 7 01:28:18 CEST 2005

polz wrote:

>Po mojem je Borutova teorija blizja.
>Gre namrec za racunalniskega okultista. Kot so naravne pojave vcasih
>pripisovali bozanstvom, ta primerek pac pripisuje bozanstvom dogajanje v
>racunalniskih sistemih.
>
>Koncno v svojem pocetju ni prevec osamljen - tudi med ostalimi na tej listi je
>bilo ze moc opazovati podobno obnasanje. Finta je le v tem, da redko naletimo
>na taksno samozavest med verujocimi.
>
>Najbolj me strasi dejstvo, da ce ljudje, ki nimajo pojma o medicini, zaupajo
>samanom in sarlatanom, se bodo podobno obnasali tudi ljudje, ki nimajo pojma
> [...]
In če jaz tu naredim negacijo, zgleda kot da sem priletel iz vesolja v
kolektivni BD, kjer te vsi napadejo za mišji k...., nekako podobno, ko
da sem en replikant na Zemlji v Bladerunnerju, ki vas ma namen vse pobit
- de facto je pa prišel samo crknit.

Lohk si pogledate film ali preberete knjigico, oboje imajo vsepovsod na
zalogi.

lp, JK