[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] kako matične plošče mapirajo pomnilniške slote?

polz polz at aufbix.org
Fri May 6 21:30:41 CEST 2005

On Friday 06 of May 2005 11:35, Jure Koren wrote:

> Po mojem (laicnem) mnenju ne gre za veccelicni organizem, temvec zgolj
> za celicno kolonijo. Celice ne sodelujejo, temvec zgolj zivijo v
> nekaksni simbiozi. Vsi produkti takega zivega bitja so izkljucno stvar
> entropije. An infinite number of monkeys on an infinite number of
> typewriters...

Po mojem je Borutova teorija blizja.
Gre namrec za racunalniskega okultista. Kot so naravne pojave vcasih
pripisovali bozanstvom, ta primerek pac pripisuje bozanstvom dogajanje v
racunalniskih sistemih.

Koncno v svojem pocetju ni prevec osamljen - tudi med ostalimi na tej listi je
bilo ze moc opazovati podobno obnasanje. Finta je le v tem, da redko naletimo
na taksno samozavest med verujocimi.

Najbolj me strasi dejstvo, da ce ljudje, ki nimajo pojma o medicini, zaupajo
samanom in sarlatanom, se bodo podobno obnasali tudi ljudje, ki nimajo pojma
o racunalnikih....

Najbolje, da se zacnem uciti strokovne izraze in nakljucne podatke o starih
racunalnikih. Verjetno bom z njihovo uporabo preprical se tako skepticnega
uporabnika. Racunalnicarji pa mojih znanj itak ne bodo nikdar nucali.