Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] kako matične ploš če mapirajo pomnilniške slote?

Marko Samastur markos at gmail.com
Mon May 9 10:25:47 CEST 2005

Zdravo,

On 5/7/05, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:

> In če jaz tu naredim negacijo, zgleda kot da sem priletel iz vesolja v
> kolektivni BD, kjer te vsi napadejo za mišji k...., nekako podobno, ko
> da sem en replikant na Zemlji v Bladerunnerju, ki vas ma namen vse pobit

Tole mene spominja na Ruplovo izjavo o norcih okoli njega. Ampak kar
se mi zdi še bolj fascinantno pri vsem skupaj je kako nedotaknjen
uspeš ostati.

To, da greš kopici ljudi na živce in da si, kolikor vidim, edini s to
častjo, tebi očitno nič ne pove. Vsekakor ne tega, da si za to morda
kriv sam. Ni videti nobenih znakov samorefleksije, ki bi ti nakazala,
katere norme te skupnosti kršiš in vsi poskusi, da bi ti jih jasno
predstavili, so doslej bili popolnoma neuspešni.

A bi ti sploh rad bil koristen član te skupnosti ali ti je važno samo
to, da lahko izstreliš karkoli ti pač pade na pamet?

Lp,

Marko