[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Video konferenca - Webcast Server

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Apr 6 15:26:19 CEST 2005

On Wednesday 06 of April 2005 14:06, Blaz Podrzaj wrote:

> Hehe, si zgrešil thread. Vem da je pisal o prostovoljcih etc. ampak ne v
> tem threadu. Na oni thread jaz nisem imel nobenega komentarja.
>
> Da ti osvežim spomin + tale post zlifraj v folder "NOT TO BE DELETED!" za
> drugič:
>
> Tu je Iztok vprašal kaj bi nucal za postavit en streaming server... ko mu
> je Andraž odgovoril kako ima on to rešeno, sem še jaz dodal 5 dek, nakar
> se je hudomušno oglasil Uroš in pripomnil, da on pa že ne bi streamal
> wma/asf, naj si kar tisti ki hočejo gledat njegove streame najdejo kak
> [...]

Ah da... se opravicujem za krivicno obdolzitev. In se zdaj povsem strinjam s
tabo, da je treba streamat tako, da dosezes cimvec gledalcev. Glede na ciljno
populacijo pa lahko potem izbiras, s cim bos.

Uporaba "vseh" formatov pa je, upam da se strinjava, nekoliko neprakticna.
Izbrat je treba enega ali mogoce dva, ki sta v dani situaciji najbolj
primerna...

lp,
Borut.
--