[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Video konferenca - Webcast Server

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Apr 6 14:06:57 CEST 2005

On Wed, 6 Apr 2005, Borut Mrak wrote:

> V kiberpipo. A zdaj pa ze tako povrsno beres, da ti je uslo, ko je vsaj 3x (v
> zadnjih recimo 14 dneh) napisal, da so prostovoljci in ce kdo hoce kaj
> naredit, naj se pridruzi in pac naredi, ne pa goflo stresa (tole zadnje sem
> dodal jaz).

Hehe, si zgrešil thread. Vem da je pisal o prostovoljcih etc. ampak ne v
tem threadu. Na oni thread jaz nisem imel nobenega komentarja.

Da ti osvežim spomin + tale post zlifraj v folder "NOT TO BE DELETED!" za
drugič:

Tu je Iztok vprašal kaj bi nucal za postavit en streaming server... ko mu
je Andraž odgovoril kako ima on to rešeno, sem še jaz dodal 5 dek, nakar
se je hudomušno oglasil Uroš in pripomnil, da on pa že ne bi streamal
wma/asf, naj si kar tisti ki hočejo gledat njegove streame najdejo kak
drugi player kot WMP. Na to sem jaz dodal, da bo pač imel 17 gledalcev
namesto 217ih, in da mora človek najprej streamat v vseh formatih šele
potem lahko voli papeža.

> trasha imam premalo, da bi nasel tole noter, po arhivu se mi pa res ne da
> brskat... sem pa precej zihr, da nisem haluciniral.

Naredi si en secondary trash tega trasha, ki bo imel malo večji buffer :)

> Ja, sam zate je -bla :-) Uzivaj se naprej.

Jasno :)

lp,B