[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Video konferenca - Webcast Server

polz polz at aufbix.org
Wed Apr 6 18:48:48 CEST 2005

> Na to sem jaz dodal, da bo pač imel 17 gledalcev
> namesto 217ih, in da mora človek najprej streamat v vseh formatih šele
> potem lahko voli papeža.

Tole si znam razlagati samo na 2 nacina:
1.) Kardinali morajo streamat, kar koli ze to pac je. Upam, da so streamanje v
  vseh formatih dobro natrenirali v kakem tednu jim bo prav prislo.
2.) Rok je kandidiral, pa tega na skupscini nismo opazili, saj smo bili tam
  samo kekci, ki ne znamo streamat. No ja, vazno je, da se je predsednik na
  koncu nasel.