[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Video konferenca - Webcast Server

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Apr 6 13:41:37 CEST 2005

On Wednesday 06 of April 2005 13:11, Blaz Podrzaj wrote:

> Kam "tja" pa naj bi šel? Kje, kdaj je Andraž to rekel?

V kiberpipo. A zdaj pa ze tako povrsno beres, da ti je uslo, ko je vsaj 3x (v
zadnjih recimo 14 dneh) napisal, da so prostovoljci in ce kdo hoce kaj
naredit, naj se pridruzi in pac naredi, ne pa goflo stresa (tole zadnje sem
dodal jaz).

trasha imam premalo, da bi nasel tole noter, po arhivu se mi pa res ne da
brskat... sem pa precej zihr, da nisem haluciniral.

> Zato pa je bla, da jaz lahko pišem! To je nekako tako, kot da bi šel med
> delom na pavzo, na čik ali kofe, ker pa ne kadim in ne pijem kofeta pa
> raje tukaj kaj naklofam. Kdo drug pa sploh še piše na bla? Aja točno,
> Klasinc je tudi ene parkarat objavil tu svoje povesti in prigode iz
> sveta med monitorjem/tipkovnico in stolom.

Ja, sam zate je -bla :-) Uzivaj se naprej.

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?