[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] e-davki?

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Fri Feb 27 11:12:04 CET 2004

Pozdrav!

> Da skrajsam vse skupaj. Ce bi mene kdo vprasal (pa me ne), je Jaka na
> Lugos dopisno listo poslal neuraden protest naslovljen takorekoc na naso
> vrlo drzavno upravo (verjetno zato, ker je kot nemalokdo iz nasih vrst
Ni vprasanje protest ampak stil. :-) Saj se vsi nekaj jezimo, ampak za v
javnost je treba pa to naredit na malcek visjem nivoju od bavarskih
pivnic. ;-) Saj se se spominjas mozakarja, ki je pred casom pisal
zahtevke za umik njegovih emailov z liste, ker je njegovo takratno
izvajanje nekoliko motilo njegovo sedanjo podobo. :-)

> drzavljan) kar je popolnoma nesprejemljivo! Za protest, ki leti na delo
> drzavne uprave in poleg vsega se ni uraden, se mi Mirova reakcija ne zdi
> na mestu, se posebej ker vsi dobro vemo in verjetno tudi on sam, da dobro
> dela in ga pri tem tudi podpiramo.

Ne Blaz, Jaka je naslovil zadevo direkno nanj, kot predstavnika oblasti
na listi.
zacetek citata: ("in, mmg, kot enemu vladalcem najbli?jih na tem e-spisku (na vse uradne naslove bom ?e pisal, ampak tule si lahko privo??im bolj literarno
ubeseditev svojega gneva), ti izro?am Prito?bo(tm): ") konec citata

> Torej Miro, ce beres to listo... blamaza :)
Evo, Blaz, kako naj recem, tudi zate velja enako. ;-)

lp, Bostjan Janezic