[LUGOS] e-davki?

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Feb 27 09:44:15 CET 2004

y0W!

On Fri, 27 Feb 2004, Bostjan Janezic wrote:

> Mocnik. Lista je odprta in predvideva, da posamezniki poznajo vsaj
> osnove bontona, kar pa zanj ocitno ne velja.
> Veselilo bi me, da bi navkljub vsemu se vedno sodeloval na Lugos-listi
> saj so tvoji emajli prispevek k sirsemu pogledu na uvajanje odprte kode
> v drzavno upravo.

Ja Bostjan, lista je odprta in na njej sodeluje kdor hoce in vsi smo si
enkai. Edino "funkcijo" na tej listi ima moderator! Torej oseba znana pod
imenom Miro Kranjc je tukaj samo Miro, Mirko, Miroslav, lahko zaradi mene
tudi dr. Miro nikoli pa ne Drzavni Podsekretar na MID! Oprosti, ampak ta
funkcija na tej listi ne pomeni nic in nima tu kaj iskati. Respect Mirotu
za njegova prizadevanja, tukaj ni debate, ampak ce se on pocuti osebno
uzaljenega je to njegov osebni problem in ne problem njegove funkcije
oziroma ministrstva za katerega dela. V tem primeru lahko Miro zaradi mene
civilno tozi Jaka in tudi tam mu ta funkcija (ce zaupamo nasi sodni veji
oblasti) ne bo pomagala, itak bi pa tozbo izgubil.

Miro ni napisal uradne obrazlozitve, je ni predal moderatorju (ta je ni
posredoval na listo) se je pa predstavil kot uradna oseba in kot taka
oseba je tudi "zagrozil" z molkom, ki pa je v tem primeru cisto osebne
narave. Skratka ena velika slamastika in blamaza za uradno osebo sploh pa
za Mira, ki ga jaz osebno cenim.

Da skrajsam vse skupaj. Ce bi mene kdo vprasal (pa me ne), je Jaka na
Lugos dopisno listo poslal neuraden protest naslovljen takorekoc na naso
vrlo drzavno upravo (verjetno zato, ker je kot nemalokdo iz nasih vrst
ogorcen nad njenim delom in 90% uradnih protestov naleti na gluha usesa
oziroma so streli v prazno). Ker na tej listi sodeluje tudi Miro, se je
prav on cutil poklicanega (kot drzavni funkcionar) in zaljenega (kot
drzavljan) kar je popolnoma nesprejemljivo! Za protest, ki leti na delo
drzavne uprave in poleg vsega se ni uraden, se mi Mirova reakcija ne zdi
na mestu, se posebej ker vsi dobro vemo in verjetno tudi on sam, da dobro
dela in ga pri tem tudi podpiramo.

Torej Miro, ce beres to listo... blamaza :)

lp,B