[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] e-davki?

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Feb 27 12:01:00 CET 2004

Hoj,

On Fri, 27 Feb 2004, Bostjan Janezic wrote:

> Ni vprasanje protest ampak stil. :-) Saj se vsi nekaj jezimo, ampak za v
> javnost je treba pa to naredit na malcek visjem nivoju od bavarskih
> pivnic. ;-) Saj se se spominjas mozakarja, ki je pred casom pisal
> zahtevke za umik njegovih emailov z liste, ker je njegovo takratno
> izvajanje nekoliko motilo njegovo sedanjo podobo. :-)

To je seveda res, v bistvu sem pogrepal napacen napacen odstavek tvojega
sporocila :) jasno sem to sele potem uvidel.

> Ne Blaz, Jaka je naslovil zadevo direkno nanj, kot predstavnika oblasti
> na listi.

To je res, ampak na listi je onj list member in ne .gov member, torej
morajo biti njegove reakcije temu primerne.

> zacetek citata: ("in, mmg, kot enemu vladalcem najbli?jih na tem
> e-spisku (na vse uradne naslove bom ?e pisal, ampak tule si lahko
> privo??im bolj literarno ubeseditev svojega gneva), ti izro?am
> Prito?bo(tm): ") konec citata

Ja, zadeva je resda bila naslovljena na enega cloveka, ki je member te
liste, je pa cisto slucajno tudi member drzavne uprave in se sklicuje (ta
zadeva) na nedotakljivost drzavne uprave kot institucije in nezmoznost
dvosmerne komunikacije z njo. Torej, ker Miro (citiram) "ni pristojen" za
odgovarjanje na taksne in podobne proteste (sploh pa je bil ta protest
neuraden), ne more odgovarjat na to kot "Drzavni Podsekretar MID", ce pa
ze odgovarja kot uradna oseba pa ne more biti osebno uzaljen.

Konec koncev edino pravilno ravnanje Mira (ce se ze predstavlja kot
Drzavni Podekretar MID) v tem primeru bi bil odgovor v stilu: "Protestno
noto sem prenesel pristojnim organom, ker sam za to nisem pristojen.
(Ne)Pricakujte njihov(ega) odgovor(a) v roku enega leta.", samo to sem
zelel izpostaviti.

> Evo, Blaz, kako naj recem, tudi zate velja enako. ;-)

Bostja, vsi smo krvavi pod kozo :) In ce si nek javni zavod kot je RTV
Slovenije privosci javno karanje drzavne uprave zaradi njene nezmoznosti
dvosmerne komunikacije z drzavljani, potemtakem tudi jaz kot drzavljan, ki
izbiram te ljudi, lahko dodam kaksno pikro na njihov rovas. In Bostjan, to
nima blage veze z bontonom :)

Lep dan vsem,