[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Slavko Oreski slavko.oreski at siol.net
Sat Dec 4 10:23:12 CET 2004

Dne petek 3. decembra 2004 09:00 je Boštjan Janežič napisal(a):
> Jernej Vodopivec je rekel(la):
>
> Eh, to je voltmeter, ki stalno izvaja meritev si zapisuje zgodovino. Imas
> tudi metre, ki ugotavljajo motnje visjih harmonikov ampak to verjetno pri
> tebi ni problem. :) Taksne merilnike zagotovo imajo na elektru, obstajajo
> pa tudi firme, ki se ukvarjajo s temi meritvami. (Elsonic v Trzinu)
> Seveda je dober napajalnik tudi eden od nacinov za zascito tvojega PC-ja.
> :) Srecno!
>
> lp, Bostjan Janezic

jaz sumim napajlnik
- če res obstajajo velike motnje v omrežju, zakaj bi potem crkovali samo hard
diski  in to samo na tvojem  računalniku !??
- naloga napajalnika je, da ti na vsakem od svojih izhodov zagotovi ustrezno
napetost in tok ter da filtrira morebitne motnje.
- za merjenje pa priporočam poleg voltmetra tudi osciloskop. Meriti pa moraš
na 230 V AC vhodu, kakor tudi na 5/12 V DC izhodih, ki skrbijo za samo
napajanje diskov. Vzemi vsaj voltmeter in meri na 5/12 V DC izhodih in opazuj
če se pojavljajo kaka nihanja.
- moderni napajalniki so grajeni kot stikalni regulatorji zaradi cene in
boljšega izkoristka. Vendar pa to pomeni tudi kompleksnejšo elektroniko in
EMC motnje in tu se potem pokaže razlika med "cheap" designom in dobrim
izdelkom.

lp,
Slavko