[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Boštjan Janežič bostjan at japet.si
Fri Dec 3 09:00:13 CET 2004

Jernej Vodopivec je rekel(la):

> Dobro, bom poskusil najti nekoga, ki ima taksno napravo. Ker pa na tem
> podrocju nisem prevec domac, bi prosil, da mi malo namignes, kako se
> "uradno" taksni napravi rece, se bolje pa, ce poznas koga, ki jo ima;)
Eh, to je voltmeter, ki stalno izvaja meritev si zapisuje zgodovino. Imas
tudi metre, ki ugotavljajo motnje visjih harmonikov ampak to verjetno pri
tebi ni problem. :) Taksne merilnike zagotovo imajo na elektru, obstajajo
pa tudi firme, ki se ukvarjajo s temi meritvami. (Elsonic v Trzinu)
Seveda je dober napajalnik tudi eden od nacinov za zascito tvojega PC-ja. :)
Srecno!

lp, Bostjan Janezic