[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at najdi.si
Sat Dec 4 10:47:53 CET 2004

Slavko Oreski wrote:
  > jaz sumim napajlnik
> - če res obstajajo velike motnje v omrežju, zakaj bi potem crkovali samo hard
> diski  in to samo na tvojem  računalniku !??
> - naloga napajalnika je, da ti na vsakem od svojih izhodov zagotovi ustrezno
> napetost in tok ter da filtrira morebitne motnje.
> - za merjenje pa priporočam poleg voltmetra tudi osciloskop. Meriti pa moraš
> na 230 V AC vhodu, kakor tudi na 5/12 V DC izhodih, ki skrbijo za samo
> napajanje diskov. Vzemi vsaj voltmeter in meri na 5/12 V DC izhodih in opazuj
> če se pojavljajo kaka nihanja.
> [...]

Sem vceraj se malo debatiral na to temo s kolegom in mi je tudi on
priporocil osciloskop-malo boljsi naj bi ze celo sami znali arhivirati
meritve in jih lahko kasneje priklopis na racunalnik za analizo meritev.
Bom malo povprasal naokoli, ce ga kdo ima "na zalogi" ;)

Sem pa se spomnil se enega detajla, ki bi sicer lahko bil vzrok mojih
tezav, ampak nisem cist ziher- design moje kiste je tak, da se na vse
5.25 enote pricvrstijo "sanke" in potem enoto zapeljes v ohisje.
Disk pa se fiksno pricvrsti v nekaksno skatlo, ki ima na vrhu tudi sanke
in to zadevo zapeljes v kisto. Naceloma je to dokaj pri miru, ampak
glede na to, da sanke ne morejo zagotavljati taksne mirnosti, kot bi
bila, ce bi bil disk pritrjen v ohisje, bi mi mogoce zaradi tega
morebitni neprestani minimalni tresljaji povrzocali preglavice. Zato
resno razmisljam, da bi zamenjal se ohisje in da bi nato pomeril vse
napetosti.

lp