[LUGOS-BLA] Kateri OS za web, mail, dns strežnik?

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Sat Apr 24 18:46:59 CEST 2004

On Sat, 24 Apr 2004 17:40:47 +0200
Davor Guttierrez <davor at guttierrez.org> wrote:

> Vprašanje ni bilo mišljeno kot še ena vojna napoved. Zanima me bolja ali
> je pri teh stvareh kod prešel iz Linuxa na *BSD ali obratno. Zakaj ima
> kdo recimo DNS na OpenBSDju, Apache-ja pa na Linuxu ipd.

za doma se recimo igram z openbsdjem za firewall, pa bo hkarti na njem se
dns, apache in postfix ...

openbsd ti prinese veliko bolj mirno spanje, kar se tice varnostnih
problemov ... freebsd 5.x baje se ni dovolj stable za freebsd definicijo
stable ... debian pa ima recimo najmanj mentalno naporno metodo za
posodabljanje.

--

Jure Pečar