[LUGOS-BLA] Kateri OS za web, mail, dns strežnik?

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sat Apr 24 17:40:47 CEST 2004

On Sat, 2004-04-24 at 14:51, Jure Pečar wrote:

> Odlicno vprasanje za zacetek kake zolcne razprave o 'mojem najljubsem OSu'
>
> seveda se odgovor kot vedno glasi: popolnoma odvisno od tvojih potreb,
> znanja in izkusenj.

Vprašanje ni bilo mišljeno kot še ena vojna napoved. Zanima me bolja ali
je pri teh stvareh kod prešel iz Linuxa na *BSD ali obratno. Zakaj ima
kdo recimo DNS na OpenBSDju, Apache-ja pa na Linuxu ipd.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"