[LUGOS-BLA] Kateri OS za web, mail, dns strežnik?

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sat Apr 24 20:51:20 CEST 2004

Jaz sem presel na eni production masini iz Linux-a na FreeBSD in
zdaj mi je zal.

FreeBSD mi je bil vsec, ker je samo ena centralizirana distribucija. Ko
reces da obvladas FreeBSD pomeni da ga res obvladas, saj so stvari vedno
na enem mestu. Pri Linuxu temu ni tako, saj distribucije rastejo kot gobe
po dezju in vsaka vsiljuje svoje metodologije od instalacije do init-a,
servisov...vsak bi rad postal mali Microsoft. Vse kar je dobrega na Linuxu
je jedro.

OpenBSD se ni obnesel, ker v tistem trenutku, ko sem potreboval, se ni
imel SMP podpore vecino streznikov, imam SMP. OpenBSD tudi ni OS za lenobe
saj ga je potrebno OBVEZNO vsake kvatre posodobit.

Na Linuxu bom do nadaljnega obstal zaradi tega ker ga poznam od crevesja
naprej in najboljse je uporabljat tisto kar pri tebi najbolj vodo drzi.
Lahko bi rekel, da je Linux moj materni OS :)

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 24.Apr 2004 @ 20:40 CET
http://hismac.fpp.edu/
http://rok.fpp.edu/projects/
mailto:%52%6f%6b%2e%4b%72%75%6c%65%63%40%66%70%70%2e%65%64%75