[LUGOS-BLA] Prenosniki

Simon Striker simon.striker at telemach.net
Sat Nov 29 15:04:15 CET 2003

Hello Miha,

Saturday, November 29, 2003, 2:45:39 PM, you wrote:

> Kakšne imate izkušnje s prenosniki?

> - Kar se tice zanesljivosti so baje najboljše Toshibe, pa niso ravno
> poceni.
> - IBM-i tudi visoko kotirajo, vendar so dragi in ne ponujajo bohvekaj.
> - Gledal sem Compaq/HP, ki ponujajo zanimive sisteme, vendar ljudje
> pravijo, da se kvarijo in da so popolno sranje.
> - Gledal sem Dellove zadeve, vendar sem sliša, da pri nas je Dello
> vservis slabši kot nic - ceprav v vsetu veljajo Dellovi servisi za ene
> boljših. Glede na to, da imamo dva ponudnika Della pri nas, bi clovek
> pricakovla nekaj pozitivne konkurence. :-\
> [...]

Sam imam Compaqa, vendar dvomim, da bo naslednji tudi Compaq. Moti me
predvsem to, da "pokrov" ni dovolj masiven in vèasih samo èakam, da se
mi bo sesul ... V èasu garancije sem enkrat zamenjal tipkovnico, ker
je bila originalna "zlomljena" - tipke so pokale. Na SREDINI zaslona
je en piksel mrtev, pa mi ga niso hoteli zamenjati, ker jih mora biti menda
vsaj 5 mrtvih, drugaèe ni niè.

Za naprej razmišljam o Toshibi, IBM-u ali celo Gericomu.

Èe imaš denar, potem si kupi IBM-a in ne boš imel težav. Toshibe se mi
zdijo cenovno kar ugodne (v primerjavi z Compaq)- zdi se mi, da nudijo podobne stvari, kot
Compaq, vendar so bolj zanesljive ... - le moje mnenje.

Mamljivi pa so Gericomi, ki za svojo ceno ponujajo ZELOOO veliko,
vendar ne vem, kako se obnesejo ...

Veè o laptopih si lahko ogledaš na: www.racunalnistvo-potocnik.si ,
kjer lahko najdeš opise o veliko vrst prenosnikov in tudi cene.

LP, Simon
Best regards,

Simon Striker
Rusjanov trg 2