[LUGOS-BLA] Prenosniki

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Sat Nov 29 18:48:05 CET 2003

	Hojla vsem!

On sob, 2003-11-29 at 15:04, Simon Striker wrote:
> Sam imam Compaqa, vendar dvomim, da bo naslednji tudi Compaq. Moti me
> predvsem to, da "pokrov" ni dovolj masiven in vèasih samo èakam, da se
> mi bo sesul ... V èasu garancije sem enkrat zamenjal tipkovnico, ker
> je bila originalna "zlomljena" - tipke so pokale. Na SREDINI zaslona
> je en piksel mrtev, pa mi ga niso hoteli zamenjati, ker jih mora biti menda
> vsaj 5 mrtvih, drugaèe ni niè.

Ja, take stvari sem že slišal o Compaqu.

> Za naprej razmišljam o Toshibi, IBM-u ali celo Gericomu.

Joj, Gericom. Punca ga ima in ni preveč zadovoljna z njim. Izdelava je
res cenena in plastična. Zgleda lomljiv.

> Èe imaš denar, potem si kupi IBM-a in ne boš imel težav. Toshibe se mi
> zdijo cenovno kar ugodne (v primerjavi z Compaq)- zdi se mi, da nudijo podobne stvari, kot
> Compaq, vendar so bolj zanesljive ... - le moje mnenje.

Tako meni večina ljudi s katerim sem govoril. Težave imam z izbiranjem
konfiguracije, ker je slovenska stran podjetja IBM polovično delujoča,
zato tudi ne vem, kako aktualne so zadeve, ki so objavljene gor.

> Veè o laptopih si lahko ogledaš na: www.racunalnistvo-potocnik.si ,
> kjer lahko najdeš opise o veliko vrst prenosnikov in tudi cene.

Ja, sem pogledal.

On sob, 2003-11-29 at 15:27, Nejc Skoberne wrote:
> En drug prijatelj je tudi nabavil ravnokar novega Compaqa s sirokim
> monitorjem vendar je trenutno ze drugic na servisu tako da nisem ravno
> preprican v njih kvaliteto.

QED.

> Sam imam Inspirona 4150, ki je star 15 mesecev. Tudi moj sef ima
> enakega in moram reci, da sem res zadovoljen z njim. Crknil mi se ni,
> monitor je 1400x1050 kar je bila takrat ko sem ga kupil prava
> redkost, je pa res da nima CD-RW, built-in wireless adapterja ter firewire
> vhoda, vendar mislim da novejsi inspironi te stvari imajo tako da
> tu ne bi smel biti problem. Skratka: res sem zelo zadovoljen z njim in
> moj naslednji bo tudi Dell. :) Nikoli me namrec se ni pustil na
> cedilu.

No, to me je zanimalo. Meni je kar všeč, kar ponujajo in kar o njih pravijo
ljudje.

> Aja, glede servisa. Ko sem prvic hotel gledati DVD na televiziji sem
> ugotovil, da je TV-out izhod nekam cudna zadeva. Tako sem moral na FMC
> (kjer sem ga kupil) po kabel. Moram reci, da so mozakarji tam milo
> receno cudni, namrec po telefonu mi je gospod povedal da me bo
> kabelcek stal 7 tisocakov (!!!), ko pa sem prisel tja, ga je vzel iz
> predala svoje pisalne mize, mi ga dal in niti adijo ni rekel... :)

Te štorje niso zelo vzpodbudne. Slišal sem, da ti na FMCju dajo nadomestni
računalnik in si potem vzamejo čas, da tvojega šraufajo, kar ponavadi
traja in traja...

> Cenovno vem da so zelo ugodni tudi Comtron TroNote prenosniki. Sam sem
> enega pred kake pol leta malo sprobal in mi je bil zelo vsec. Ne morem
> pa ti povedati koliko so zanesljivi.

Ne, ne. Hvala lepa.

On sob, 2003-11-29 at 15:26, Iztok Stotl wrote:
> Jaz sem pravkar kupil HP-ja (NX7000).... usposobil sem tudi winmodem na
> linuxu ;)))
> Upam da mi ne bo zal ....
> Za enkrat dela ko sus ...

Upamo s tabo.

> 4. skupina poceni prenosnikov Gericom, IPC, Tronote, ...
> Ti ponujajo najveckrat zelo "moderne i navite" konfiguracije, z zadnjimi
> procesorji itd, ....  ceneje kot zgornji ... a se jih splaca vzeti ?

Se strinjam, da nima smisla kupovati teh "navitih" računalnikov, ker so
navadno zloženi kar tako malo na pol in komponente ne sodelujejo. Temu
primerno je tudi obnašanje teh živalic.

Zelel sem še povprašati o Fujitsu Siemens računalnikih. Kdo jih pri nas
prodaja in kako se obnesejo?

Hvala vsem za odgovore in srečno,

	Miha...