Prenosniki

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Sat Nov 29 14:45:39 CET 2003

	Hojla!

Kakšne imate izkušnje s prenosniki?

- Kar se tiče zanesljivosti so baje najboljše Toshibe, pa niso ravno
poceni.
- IBM-i tudi visoko kotirajo, vendar so dragi in ne ponujajo bohvekaj.
- Gledal sem Compaq/HP, ki ponujajo zanimive sisteme, vendar ljudje
pravijo, da se kvarijo in da so popolno sranje.
- Gledal sem Dellove zadeve, vendar sem sliša, da pri nas je Dello
vservis slabši kot nič - čeprav v vsetu veljajo Dellovi servisi za ene
boljših. Glede na to, da imamo dva ponudnika Della pri nas, bi človek
pričakovla nekaj pozitivne konkurence. :-\
- Kako pa je z Acerjem? O tem imam najmanj podatkov in izkušenj s strani
uporabnikov. Kdo ga ponuja pri nas?

A mi lahko kdo pomaga s kakšnim konkretnim nasvetom preden se mi zares
strga. :)

Srečno,

	Miha...