[LUGOS-BLA] Kako uniciti internet

Marko Cuk cuk at cuk.nu
Fri Mar 28 16:03:19 CET 2003

barko wrote:

> Ko je napadal tisti črv pred mesecem (se mi zdi), sem ponorel... bil sem
> popolnoma brez neta. In če bi tisti dan vedel, kdo je to, bi ga
> search&destroy...

Ti, ubogi uporabnik neta si bil ves iz sebe...kaj pa mi, ko so nas ob 6:30 zbudili, da nic ne dela in sli popravljat, kar se je popraviti dalo, se isti dan, isto jutro pa bi morali iti na smucanje v tujino ze en teden ?

Sicer pa tisti IPji niso od masin direkto, ampak je verjetno narejen kaksen load-banancing na routerjih, masine pa dislocirane.

Cuk