[LUGOS-BLA] Kako uniciti internet

barko barny13 at siol.net
Fri Mar 28 16:00:09 CET 2003

Dne petek 28. marca 2003 15:37 je Nejc Skoberne napisal(a):
> Prisparam cca. 100 milijonov tolarjev, najamem ekipo teroristov in
> organiziram socasno raketiranje vseh 13 root DNS streznikov. Napad je

Toliko denarja za prazen nič? ;)

> izveden uspesno in v trenutku (prakticno) unicim internet - seveda
> dokler ne postavijo oz. aktivirajo drugih root DNS streznikov.

Zakaj bi ga uničil? ;)

> Kaj bi se v taki situaciji zgodilo? Koliko casa bi trajal mrk?
> Verjetno ne dolgo? Prav gotovo morajo obstajati backup strezniki (za
> katere nihce ne ve?), da lahko v momentu preroutajo promet na te.

Ko je napadal tisti črv pred mesecem (se mi zdi), sem ponorel... bil sem
popolnoma brez neta. In če bi tisti dan vedel, kdo je to, bi ga
search&destroy...

grrrrrrr.... zakaj bi folk hotel uničit nekaj, kar tudi sam koristi s pridoma?
mi pa res ni jasno...