[LUGOS-BLA] Kako uniciti internet

barko barny13 at siol.net
Fri Mar 28 16:21:00 CET 2003

Dne petek 28. marca 2003 16:03 je Marko Cuk napisal(a):
> Ti, ubogi uporabnik neta si bil ves iz sebe...kaj pa mi, ko so nas ob 6:30
> zbudili, da nic ne dela in sli popravljat, kar se je popraviti dalo, se
> isti dan, isto jutro pa bi morali iti na smucanje v tujino ze en teden ?

Ja, prav smiliš se mi no. Zakaj si si izbral tak posel? Jaz programiram, in
uporabljam internet, in to mi je dovolj. Ti pa rešuješ probleme z internetom;
zato si verjetno tudi plačan? Ali delaš na prostovolni... dvomim.

Glede na to da plačujem svoj dostop do interneta, menim, da imam pravico tudi
pritoževati se, če kaj ne dela... a ne?