[LUGOS-BLA] Re: slackware 9.0 ->miror

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Thu Mar 27 16:53:59 CET 2003

Zdravo.

Se strinjam.

> [...]
> sistem hitreje zboota iz CDja kot iz diskete, ampak ce gledamo instalacijo
> v celoti, se noben moj poskus iz CDjev po hitrosti ne more meriti z
> instalacijo preko omrezja (po bootu iz disket). Pa ce dodamo se to, da
> vecina racunalnikov, ki sem jih instaliral, CD enote sploh ni imela, izmed
> preostalih pa vecina ni podpirala bootanja iz CDja (prestari BIOS, prenovi
> BIOS, prestari BIOS na SCSI kontrolerju, prenovi BIOS na SCSI kontrolerju,
> prestari firmware v CD enoti, prenovi firmware v CD enoti, napacna
> kombinacija razlicnih BIOSov in firmwarov, napacen veter,...)...

Jaz sem v preteklem letu instaliral 15 Slackwareov. Vsi racunalniki so
imeli CD enoto, edino pri enem nisem mogel bootati s CDja. V mojem
primeru je postavljanje dodatnega NFS streznika za to da bom lahko
potem preko mreze vse skupaj namestil dol enostavno izguba casa.
Vsakic znova vse skupaj z interneta vleci je pa tudi malce casovno
neprofitno.

Ali kdo potrebuje CD ali ne je popolnoma odvisno v kaksnih kolicinah,
na kaksne masine, na kaksnih lokacija Slackware instalira.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si