[LUGOS-BLA] Re: slackware 9.0 ->miror

Ales Casar casar at uni-mb.si
Thu Mar 27 16:46:44 CET 2003

On Fri, 21 Mar 2003, Boris Sagadin wrote:

> Mislim, da je lenoba velik del razloga. Ljudem se ne da brat navodil kako
> naredit ISO, delanje boot/root disket in sploh ukvarjanje z njimi pa je tudi
> pocasno opravilo, ki se ga vecina rada ogne.

Meni se je vedno zdelo pocaso ubadanje s CDji. Sicer je ze res, da se
sistem hitreje zboota iz CDja kot iz diskete, ampak ce gledamo instalacijo
v celoti, se noben moj poskus iz CDjev po hitrosti ne more meriti z
instalacijo preko omrezja (po bootu iz disket). Pa ce dodamo se to, da
vecina racunalnikov, ki sem jih instaliral, CD enote sploh ni imela, izmed
preostalih pa vecina ni podpirala bootanja iz CDja (prestari BIOS, prenovi
BIOS, prestari BIOS na SCSI kontrolerju, prenovi BIOS na SCSI kontrolerju,
prestari firmware v CD enoti, prenovi firmware v CD enoti, napacna
kombinacija razlicnih BIOSov in firmwarov, napacen veter,...)...

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/