[LUGOS-BLA] Re: slackware 9.0 ->miror

Ales Casar casar at uni-mb.si
Thu Mar 27 17:15:54 CET 2003

On Thu, 27 Mar 2003, Nejc Skoberne wrote:

> imeli CD enoto, edino pri enem nisem mogel bootati s CDja. V mojem
> primeru je postavljanje dodatnega NFS streznika za to da bom lahko
> potem preko mreze vse skupaj namestil dol enostavno izguba casa.

Sicer sem svoj cas v nekoliko bolj daljnji preteklosti tudi sam ze kdaj
pocel kaj takega, ampak zadnja leta navadno ni vec problemov z instalacijo
neposredno iz FTP serverja.

> Vsakic znova vse skupaj z interneta vleci je pa tudi malce casovno
> neprofitno.

Kakor se vzame. Jaz se nisem srecal CD enote, ki bi podatke iz CDja brala
tako hitro, kakor hitro se jih da vleci iz omrezja. Pa da ne omenjamo
tega, kako v praksi iz omrezja nikoli ne vlecem vec kot kaksnih 200-300
MB, na CDjih je pa to navadno razdrobljeno se med vecimi CDji, pa te caka
se menjavanje CDjev.

> Ali kdo potrebuje CD ali ne je popolnoma odvisno v kaksnih kolicinah,
> na kaksne masine, na kaksnih lokacija Slackware instalira.

Seveda, zagotovo obstajajo situacije, kjer je CD izrazito najboljsa
izbira.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/