[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] RHCE izpit

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Mar 3 20:11:56 CET 2002

Quoting KarloDrago Novak <KarloDrago.Novak at gov.si>:

> Ali sem ti dol¾an odgovoriti tako, kot bi ti odgovoril? Ali ne zahtevas le
> malo prevec. Vedeti moras, da nisem priden mamin sincek.

Karlo!

Ves zakaj sem tvojih mailov tako zelo vesel? Zato ker najprej ko ga preberem,
vstanem od mize, grem in vzamem dva pasja piskota in potem se z Onyx odpravim
ven za kake pol ure, da si malo pogledam svet in zeleno travo, ter si nekako
dopovem, da je svet lepsi kot ga vidimo.

Potem pa pridem nazaj in se odlocim kaj bom in ce bom sploh pisal reply na tvoj
mail. :)

Hvala ti,
--
David!