Odgovor na Karlov mail...

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Mar 3 21:20:45 CET 2002

<mail type="long">
Quoting KarloDrago Novak <KarloDrago.Novak at gov.si>:

> s figami v zepu. In kaksna je njegova pomoc? Ni denarja od clanarin. Ni
> denarja od njegove reklame na listi in tudi ni denarja od njegovega
> prikritega kadrovanja preko drustva.

Hm, jaz pa ne bom nic ovinkaril, bom kar reklamo naredil, Karlo omenja Hermes
Softlabs d.o.o., katerega predstavnik je zatrdil, da bo Hermes kril izgubljeni
denar, ki bi ga drugace dobili od clanarin.

Sedaj bom pa zacel odgovarjat na vse skupaj s kar precejsnjo mero cinizma,
sarkazma in crnega humorja... Seveda bo vse skupaj moje mnenje, mnenje Davida
Klasinca in _NE_ mnenje Lugosa, da ne bo se kdaj prislo do kaksne zmote...

> Vrednost clanarine za eno leto je cca. 1,8 mio SIT.

Ce bi imeli 900 clanov, in bi bila clanarina 2000 SIT, potem bi imeli moznosti
dobiti ta denar. Clanov nimamo 900 (btw, ja vem stevilke se pisejo z besedami,
ce koga to moti, mu svetujem uporabo `sed`-a) torej 1.8mio ne moremo dobiti,
clanov imamo recimo ~700. Torej OMG! 1.4mio sit je v zraku!!! Hermes nam mora
dati 1.4mio SIT letno!!! Nismo jih dobili! Res je, te pijavke tam, nam pobirajo
dobre ljudi, pridobivajo kadre iz lugosovih vrst! Nezaslisano! Samo visijo nam
za vratom in cist nic ni od njih...

Karlo in podobno misleci, svetujem vam opeko, dalec najtrsa droga dalec
naokoli! Mogoce vam bo zbistrila zamegljeni um (oh, kaj pa govorim, jaz sem
tisti ki rabim opeko!). Torej, procent clanov ki bi dejansko placal clanarino
je tak, da se niti ne bi priblizal polovici vseh clanov. Torej smo zdaj pod
700.000 SIT. Clanarino se je ze pobiralo davno davno... Pa je clanarino placalo
bore malo ljudi...

Saj v bistvu sem sam mnenja, da bi bilo lepo, ce bi pobirali clanarino. Pa bi
imeli kar precej tezav okrog tega... Nekdo bi moral napisati vse blagajniske
prejemke, nekdo bi moral ta denar odnesti na banko (ja, na banko, nismo vec na
zastarelem APPju.. ;> ), nekdo bi moral potem vse te papirje naluknjati in jih
vstaviti v fastcikel (kakorkoli se mu ze rece po slovensko), nekdo bi moral
opozoriti clane, da se niso placali clanarine in potem zadevo izterjati od njih
oziroma jih izkljuciti iz drustva, po dolocenem casu. Kdo po potem placal
racunovodkinjo, da bi vse te papirje sortirala in jih pravilno zlozila in
uredila in iz tega potem vodila blagajno, povprecen racunovodski servis te na
mesec konca ~250EUR, mislis da bomo na mesec uspeli zbrati toliko clanarin, da
bomo to zadevo pokrili?

Karlo, zakaj se ne javis za drustvenega inkasanta, ki bo obiskoval clane na dom
in kasiral clanarino? Zakaj ne poizkusis srece, seveda vsak tolar nam bo prav
prisel?

>  Reklamiranje oz. imenovanje na Lugosovih straneh vsaj 50 kSIT na mesec oz.
> 0,6 mio SIT.

Davno nazaj je bilo sklenjeno, da Lugos ne bo komercialen, meni se je zdelo, da
bi moralo drustvo vsaj malo biti komercialno, da ne bomo vedno plavali po neki
umazani vodi tako da nam bo vsake toliko casa voda pljusknila v grlo. Danes se
mi zdi, da nam je to se kar uspelo.

> Za moznost kadrovanja pa sta prejsnji postavki le drobi¾. Vse to pa za nekaj

Prav imas! Se strinjam! Zahtevam, da Hermes za vsakega zaposlenega, ki je kdaj
bil clan ali pa je clan Lugosa takoj izplaca 25.000 EUR! Se predsednika so
podjarmili!

Tukaj mi pred oci priplavajo prizori iz filmov Back To The Future, trkanje po
celu in dretje 'hello is anybody here?'...

A ti nekaj povem? No ti kar bom... Vesel sem, da delam to kar delam in ce ne bi
bilo Lugosa tega nikoli ne bi delal...

Reality Check... Omenjeno podjetje nas je se vedno sponzoriralo in nam pomagalo
na tak ali drugacen nacin. Upravni Odbor potrebuje nek kraj za sestanek (in
pivnica to ni) kjer se lahko v miru pomenimo in uredimo drustvene papirje, ko
bo nekdo dejal vsak ponedeljek od 1800 naprej imate na voljo naso dvorano do
jutranjih ur, kjer bo prakticno neomejena moznost parkiranja, povrhu tega bo pa
ta organizacija neodvisna od vseh zunanjih vplivov, bomo lahko razmislili o
selitvi sestankov UO.

Torej, najem neke dvorane za nedolocen cas nekaj stane... Sponzoriranje
avtobusa tudi nekaj stane, sponzoriranje na raznih prireditvah tudi nekaj
stane, najem dvorane za skupscino stane se malo vec, tudi hrana in pijaca, ki
bosta tam nekaj staneta. Tudi prevoz starih racunalnikov iz centra ljubljane v
neko kvazi skladisce nekaj stane... Zivimo v svetu materialistov in se malo pa
ti bodo inkasanti na ulici zaracunavali prdenje, namesto da bi ti placevali za
brezplacen metan...

> let s pripadajocimi obrestmi. Bit tutor pomeni, da to ni zastonj. In koliko
> denarja je zaradi tega v Lugosovi blagajni. Menim da nic in se enkrat nic
> oz. 00. Od tu naprej pa postaja odgovor na vprasanje zakaj je skupscina ob

Narobe menis, pridi na naslednji sestanek UO, kjer lahko pogledas izdane
fakture in prelistas izpiske iz APPja, ki pa same po sebi ne stejejo toliko kot
stejejo druga dejanja.

Nekako takole je, imas moznost, da ti sponzor da nekaj denarja ali pa ti
zagotovi dostavo hrane in pijace na neko prireditev. Jaz osebno bi se odlocil
za drugo moznost? Zakaj? Zato ker mi potem ne bo porebno rezati kruha in
salame, da bom naredil sendvice in bom lahko pocel kaj pametnejsega, recimo
vrtal po nosu...

Delez nekega sponzorja se ne steje samo v denarju.

> neprimernem casu bolj jasen in zakaj se zacne skupscina vedno s
> prelozitvijo. In tu naprej ne bi vec razpredal dalje svoje misli.

Neprimeren cas? Mogoce za nekatere, za druge spet ne, vsem ne bomo mogli
ustreci, nikoli in nikdar. Zakaj se skupscina zacne s prelozitvijo? Zato, ker
je tako zapisano v statutu, statut je sestavljal takrat se Jaka Mele, ce me
spomin ne vara (lahko da me, ker vcasih me), takrat drustvo se ni imelo
nikakrsnih navez s sponzorji. To cakanje smo zmanjsali za polovico.

> Na prvem instal festu, ko ga se ni bilo zraven, je bilo razpolozenje cisto
> drugacno in polet ter nacrti tudi. Od tistega je ostal samo svetal spomin.

Zal me ni bilo na prvem Install Festu, ker sem bil takrat v vojski, tako da ne
morem nic pametnega povedat na to temo.

Za konec naj povem samo se to, da bo skupscina prav kmalu in da bodo vsi, ki so
nezadovoljni preoblikovali drustvo tako kot si mislijo, da je bolj prav. Zato
pa imamo skupscino, da se pogovorimo o takih receh in da, lahko padajo glave...

--
David!

</mail>