[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] RHCE izpit

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Mar 1 22:45:14 CET 2002

Zivjo Ales,

pravilno si izbrskal. Takrat se mi je zazdelo, da rabimo eno neformalno
grupo ljudi, ki bi radi v miru delali, ne pa pridobivali novih clanov.
(Ref: http://linux.fpp.edu)

Zanimivo je tudi pogledat, kaj smo se pogovarjali januarja '96 na nictem
sestanku LUGOS-a in kaj je bila nasa vizija:
(Ref: http://www.lugos.si/lugos/zapisnikXX0196.html)

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 01.Mar 2002 @ 22:33 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key