[LUGOS-BLA] Lindows

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Sun Jun 16 20:42:56 CEST 2002

On 14 Jun 2002 10:51:04 +0300
Bostjan Potocnik <bostjan.potocnik at domenca.com> wrote:

> hitrejs dela, v mislih mam gimpa, gnoma, skratka use, za desktop pa se
> zdi tanajbols OpenBSD, dela use (baje) nevem sam nisem probal, sam kar
> beres po netu je folk zadovoljen. Licenca je pa od linuxa bolsa, sam
> ce

hehe, pa si se pozanimal, _kaksen_ folk je z OpenBSD zadovoljen? moje
izkusnje z zivotarjenjem o obsd mailing listah so take, da me je sistem
zacel odbijat, pa ne zarad kake tehnicne fore, ampak zarad ljudi, ki ga
uporabljajo. no, seveda se najdejo izjeme ... ampak tolk 'we are the
best' odnosa, kot ga pa pri openbsdjevcih vidis, ga ni nikjer drugje. pa
sem bil zlo na tem, da ga zacnem uprabljat...

> primerjas m$ pa lindows naj bi bil lindows boljsi, ce pa gledas s
> komercialnega vidika je pa bsd licenca bolsa, jest samo upam da niso
> samo mal wina popravl pa distribucijo naredl. bomo vidl cez kksn let

a je lindows tista rec, kjer ima vsak user root privilegije? ne, hvala.
pa tut ce nevemktere win aplikacije laufajo tiptop. ze kar vidim
novinarje, kako bojo ugotovili, da je linux ravnotako dojemljiv za
viruse & co kramo kot winsi ...

--

Jure Pecar