[LUGOS-BLA] Lindows

Bostjan Potocnik bostjan.potocnik at domenca.com
Sat Jun 15 13:38:29 CEST 2002

mas kr dobr linux compatibility layer u bsdju, za OpenBSD ne morem trdit
da je primeren za desktop, tko sm samo bral, itaq pa lahko rece kaj je
bolse samo tisti ki je poinstalirav ene 1000 masin z OpenBSD in ene 1000
z Linuxom.

Ja s komercialnega vidika je boljsa bsdjeva licenca, ampak sam s
komercialnega ce hoces delat lindowse, al pa MacOS. Mar ni nekaj
najlepsega da ti folk zastonj pise kodo ? Osebno pa nocem objavljati
kode s katero bo nekdo zasluzil.

Se je pa cist brez veze kregat ka je bolse pa kaj ima vec podpore, men
je vazn samo da ni M$ zraven pri OS, edino kar znajo delat dobr je
office, pa se ta je cuden, mogoce zaradi OS-a. Pri Lindowsih pa dobis
zraven se en njihov "kao office".

Lindows ne dela v WmWaru. =(