[LUGOS-BLA] Lindows

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Jun 14 14:23:12 CEST 2002

* FreeBSD se uporabi za stabilen server (web,mail,pop, samba nikakor)
* OpenBSD uporabljajo paranoiki in je hudo dober, vendar mu manjka SMP zato=
 za hudo resne potrebe ne pride v postev
* Linux se uporabi za poceni router, experimentiranje in ucenje, samba, exp=
erimentalni desktop ali mogoce desktop za tajnice
* Windows pa se uporabi za osebni desktop, ki ga bo nekoc v daljnih casih m=
ogoce slucajno pomotoma zamenjal Linux

Zakaj bi rabil se Lindows, BeOS in podobne izpeljanke ? Mogoce ze zakaj, sa=
mo jaz ne vem zakaj.
Edino se Amigo si bom iz nostalgije kupu jeseni.

Tako je moje mnenje iz neskoncnih izkusenj uporabe vseh teh igrac.
Je pa ponavadi tako, da uporabljas tisto kar najbolje znas, zato tudi pri
meni se kaksen Linux web server stoji in bo se dolgo stal, ker sem prav
Linuxu dolzan vse moje znanje o UniXu (no-ja kaksen koscek se Damjanu Langu=
).

bla bla bla

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 14.Jun 2002 @ 14:04 CET