Nasvet

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Wed Jul 3 23:38:25 CEST 2002

Hello Jure,

3. julij 2002, 22:14:51, you wrote:

> Koliko uporabnikov interneta poznaš, da lahko rečeš, da nihče več ne uporablja
> tekstovnih odjemalcev? Koliko veš o varnostnih implikacijah, ki jih povzroča
> izrisovanje HTML formatiranih e-mailov? Imaš kak dober razlog, da pošiljaš
> e-mail, ki je nasmeten s HTML oznakami?

Sploh ne gre za tekstovne/grafične bralnike pošte, pač pa za prikaz
pri prejemniku. Jaz rad berem sporoćila v pisavi Lucida Console, 9
pik, bela pisava na svetlo-rjavem ozadju. Če mi pošlješ sporočilo v
formatu HTML, me s tem prisiliš da ga gledam v pisavi Arial/Helvetica
ali Times (ali pa čem še bolj nečitljivem), na belem ozadju (da o
raznobarvnih pisavah ne govorim). Moj poštni odjemalec mi sicer
omogoča prikaz plain-text dela sporočila, vendar je le-ta pri Outlooku
in Mozilli običajno obupno formatiran.

Edina sporočila, pri katerih me HTML ne moti, so razni newsletterji,
ki pa so običajno tudi precej lepo oblikovana, in bi slabše izgledala
v plain-textu.

<http://groups.google.com/groups?&as_umsgid=74rv2a%24uqm%241%40canoe.xcski.com>

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
ICQ: 26266467

An elephant is a mouse built to government specifications.
       -- Erskines Observation on Government Procurement