[LUGOS-PROG] Nasvet

Jure Koren jure at aufbix.org
Wed Jul 3 22:14:51 CEST 2002

Viestissä Keskiviikko 03 Heinäkuu 2002 21:47, Andraž kirjoitti:
> <head>
> </head>
> Jo!<br>
> Si me preprical, da bom posilju po listah le plain-text. Sam nevem, kdo se
> uporablja tekstovne pregledovalnike (pine). Okoli pa posiljam veliko slik.
> Za pravila pa me nebos prepricu, da jih zacnem brat, k to bom naredu
> tazadnje. <br>
> Lp<br>
> Simon Posnjak wrote:<br>
> cite="mid:1025725371.9819.14.camel at klada.dyndns.org"> <pre wrap="">On Wed,
> [...]

Koliko uporabnikov interneta poznaš, da lahko rečeš, da nihče več ne uporablja
tekstovnih odjemalcev? Koliko veš o varnostnih implikacijah, ki jih povzroča
izrisovanje HTML formatiranih e-mailov? Imaš kak dober razlog, da pošiljaš
e-mail, ki je nasmeten s HTML oznakami?

Ne, e-mail ni namenjen pošiljanju vizualnih, ampak tekstovnih sporočil.
Razumeš? Tekstovnih. Ne barvnih, ne velikih, ne lepih, ne s slikami, ampak
takih, ki imajo vsebino. Za ostale reči obstajajo drugi protokoli. Za
prenašanje HTML je bil ustvarjen HTTP in jaz ne vidim razloga zakaj ga ne bi
ti uporabljal.

- --
Jure Koren, n.i.
jure at aufbix.org, GPG pubkey @ http://aufbix.org/~i/public.key