[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-PROG] Nasvet

Pero pero13667 at yahoo.com
Thu Jul 4 14:24:32 CEST 2002

> Ne, e-mail ni namenjen po¹iljanju vizualnih, ampak
> tekstovnih sporoèil.
> Razume¹? Tekstovnih. Ne barvnih, ne velikih, ne
> lepih, ne s slikami, ampak
> takih, ki imajo vsebino. Za ostale reèi obstajajo
> drugi protokoli. Za
> prena¹anje HTML je bil ustvarjen HTTP in jaz ne
> vidim razloga zakaj ga ne bi
> ti uporabljal.
Email je namenjen uporabi. Ce ti prav pride da kako
sliko posljes jo bos pac poslal. Al pa program, al pa
pdf...
Glede tekstovnih bralnikov: Js na linuxu uporablajm
mutt in me cist nic ne moti ce mi kdo html poslje, ga
bo pac lynx odprl.

Glede vsebine pa takole: velikokrat lahko s sliko
poves velik vec kot z besedo.

Vcasih je bil mail omejen na plaintext ker so jih
prenasal z 300bps modemi, html pa se niti blo ni.

lp,
Pero