[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] linux v avtu

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sun Aug 18 16:30:53 CEST 2002

Dejstvo je, da sem jst tud nekako tako optimisticno gledu na vso zadevo
(step up e.t.c.), samo potem ko pa sem sel delat, se je pa drugace
pokazalo. Dobra plata stane 40K in ko speces 3 in imas povprecno placo,
kot jaz, odnehas.

Ne vem zakaj bi bil tako aku prazen. Bistvo je, da se ti naredi clean
shutdown, po par minutah ko ugasnes avto. Meni je delalo 1:20 preden se
sprazne aku, plata in SB live namrec ni velik porabnik. Disk je bil 2.5",
ki porabi tudi veliko manj.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 18.Aug 2002 @ 16:25 CET
http://rok.fpp.edu/